środa, 12 grudnia 2018

Newsroom

CDRL przyjął program emisji obligacji

msd | 23 listopada 2018
Wartość programu to 40 mln zł. Papiery będą oferowane inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym w ofertach prywatnych lub publicznych, ale z zapisami od 100 tys. euro.

Warunki i terminy ewentualnych emisji CDRL, właściciela marki ubrań dla dzieci Coccodrillo, nie są na razie znane. Spółka ujawnia tylko, że obligacje nie będą zabezpieczone i mogą w przyszłości trafić do giełdowego obrotu.

Celem programu, jak podano, jest dywersyfikacja źródeł finansowania kapitału obrotowego, z którego finansowana jest bieżąca działalność emitenta oraz potencjalne akwizycje spółki.

Emisja obligacji w ramach uchwalonego programu jest rozważana przez emitenta, obok innych form finansowania dłużnego, jako źródło finasowania nabycia udziałów zagranicznej spółki posiadającej sieć sklepów z artykułami dla dzieci, w przypadku uzgodnienia warunków ich nabycia w ramach negocjacji (…) – poinformowało CDRL.

Spółka zawrze umowę z Trigon DM, który będzie pełnił funkcję oferującego oraz agenta emisji.

W przeszłości, do października 2014 r., obligacje CDRL były już notowane na Catalyst. 

Więcej wiadomości o CDRL S.A.

Więcej wiadomości kategorii Emisje

Emisje