poniedziałek, 06 maja 2024

Newsroom

4Fun Media planuje publiczną emisję obligacji

ems | 22 października 2014
Trzyletnie obligacje będą oprocentowane na 8 proc., a kupony będą płatne kwartalnie. Minimalny próg dojścia emisji do skutku ustalono na 3 mln zł, maksymalna wartość emisji to 6 mln zł.

Zapisy będą prowadzone w trybie emisji publicznej na podstawie memorandum informacyjnego. Terminu rozpoczęcia emisji jeszcze nie wyznaczono. Z naszych informacji wynika, że może to być połowa listopada.

Obligacje będą zabezpieczone na udziałach w spółce zależnej Program Sp. z o.o.

4Fun Media to producent i nadawca tematycznych kanałów telewizyjnych 4fun.tv, mjuzik.tv oraz TV Disco. Notowany na GPW od 2010 r. Od początku roku notowania akcji spadły z 20,2 zł do 7,6 zł, czyli o 62,4 proc.

W osobnym komunikacie spółka podała, że raport z wynikami za III kwartał opublikuje 31 października, zamiast 14 listopada - jak zakładano wcześniej.

W I półroczu grupa zanotowała 13,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznaczało spadek o 15 proc. Zysk EBITDA wyniósł 5,4 mln zł (spadek o 4 proc.), a zysk netto 3,1 mln zł (w dół o 10 proc.). W komentarzu do wyników spółka podała, że spadek przychodów wiąże się z niższymi wpływami reklamowymi wynikającymi z niższej oglądalności programów.

W I półroczu koszty finansowe netto wyniosły 180 tys. zł i i stanowiły 5 proc. zysku operacyjnego (wskaźnik pokrycia odsetek przekroczył 20x, co należy uznać za bardzo komfortowy poziom). Na koniec czerwca grupa nie wykazywała zadłużenia finansowego. Całkowitą sumę zobowiązań podliczono na 5,9 mln zł wobec 36,8 mln zł kapitału własnego. W I półroczu grupa zanotowała 2,3 mln zł dodatniego cash-flow operacyjnego.

Więcej wiadomości o 4Fun Media S.A.

Więcej wiadomości kategorii Emisje