niedziela, 24 listopada 2024

Newsroom

Emisja Marki z nadsubskrypcją

msd | 5 lutego 2015
Marka pozyskała z publicznej emisji obligacji 2 mln zł, a dodatkowo konieczna okazała się redukcja zapisów - średnio o 19,4 proc.

W emisji udział wzięło 81 inwestorów. Średnia wartość przydzielonych obligacji wyniosła blisko 24,7 tys. zł.

W ramach pierwszej emisji wchodzącej w skład programu publicznych emisji, Marka oferowała inwestorom dwuletnie papiery oprocentowane na 9,5 proc. i zabezpieczone na portfelu pożyczek (Marka zajmuje się udzielaniem mikropożyczek).

Minimalny próg dojścia emisji do skutku ustalono na poziomie 1 mln zł.

Koszt przeprowadzenia oferty podliczono na 204,4 tys. zł.

Po trzech kwartałach ubiegłego roku firma wykazywała 4,7 mln zł zysku operacyjnego przy 13,7 mln zł przychodów. Koszty odsetkowe podliczono na 2,2 mln zł, zaś wynik netto znajdował się na poziomie 1,9 mln zł. Przy 10,1 mln zł kapitału własnego na koniec września wartość zobowiązań sięgała 30,4 mln zł, ale wykazywano także 5 mln zł rezerw i 17,5 mln zł rozliczeń międzyokresowych. Spółka nie podała wówczas wartości zadłużenia finansowego,

Na koniec grudnia zobowiązania i rezerwy Marki wynosiły 31,3 mln zł – wynika z memorandum informacyjnego.

Więcej wiadomości o Marka S.A.

Więcej wiadomości kategorii Emisje