wtorek, 5 listopada 2024

Newsroom

LPP chce podwoić sprzedaż w najbliższe trzy lata

msd | 27 marca 2024
Odzieżowa grupa stawia na rozwój powierzchni logistycznej i skokowy wzrost liczby sklepów, licząc, że marka Sinsay okaże się jej koniem pociągowym w najbliższych latach. Mimo wielu pytań po raporcie Hindenburg’a, LPP może liczyć na niezmienione relację z bankami. Z finansowania obligacjami niezmiennie natomiast planuje zrezygnować.
Żeby dokończyć lekturę należy wykupić abonament

Więcej wiadomości o LPP S.A.

  • Podsumowanie tygodnia: Banki emitują na potęgę

    27 września 2024
    Tylko we wrześniu krajowe banki pozyskały ponad 12 mld zł z emisji papierów dłużnych, z czego większość uplasowano jednak zagranicą. Polski rynek jest bowiem zbyt mały na przyjęcie tak dużej podaży obligacji i listów zastawnych.
    czytaj więcej
  • LPP nie wraca do prac nad emisjami obligacji

    26 września 2024
    Odzieżowa grupa nadal jest zadowolona z płynności i podtrzymuje plan grudniowego wykupu obligacji LPP1224 o wartości 300 mln zł. Do prac nad większymi emisjami, o których była mowa w latach 2022-2023, nie zamierza wracać.
    czytaj więcej
  • LPP na razie dowozi tegoroczne cele

    13 czerwca 2024
    Odzieżowa grupa poprawiła sprzedaż o 18 proc. r/r i wypracowała rekordowe 411 mln zł zysku operacyjnego w I kwartale. Podtrzymuje cel osiągnięcia około 21 mld zł obrotów przy 52-53 proc. marży handlowej, ale i przypomina, że nie chce rolować obligacji.
    czytaj więcej
  • LPP odpiera zarzuty Hindenburg’a

    18 marca 2024
    Odzieżowa spółka i jej większościowy akcjonariusz zapewniają o braku powiązań z jakąkolwiek działalnością w Rosji. Rynek ciepło przyjął wyjaśnienia zarządu, wsparte także zapowiedzią możliwego skupu akcji i mocnego rozwoju marki Sinsay.
    czytaj więcej

Więcej wiadomości kategorii Catalyst