niedziela, 24 listopada 2024

Newsroom

LPP pozyskało 112,9 mln zł ze sprzedaży akcji własnych

msd | 19 listopada 2020
W ramach procesu przyspieszonej księgi popytu odzieżowa spółka sprzedała 17,1 tys. własnych akcji po cenie 6600 zł za sztukę.

LPP sprzedało w środę niemal wszystkie z posiadanych dotychczas 18 tys. własnych akcji. Sprzedane 17,1 tys. walorów odpowiada 0,97 proc. kapitału zakładowego spółki i uprawnia do 0,55 proc. głosów na walnym zgromadzeniu. 

Ustalona na 6600 zł cena za każdą akcję była o 8,1 proc. niższa niż na zamknięciu sesji poprzedzającej ogłoszenie przyspieszonej księgi popytu.

Łączne wpływy brutto dla LPP ze sprzedaży akcji własnych wyniosą niecałe 112,9 mln zł.

Na koniec lipca odzieżowa grupa miała 1,76 mld zł gotówki, która przekraczała wartość jej zadłużenia finansowego o blisko 0,73 mld zł. 

Za notowane na Catalyst obligacje na 300 mln zł z terminem wykupu w grudniu 2024 r. LPP płaci 1,1 pkt proc. marży ponad WIBOR 6M. W ostatniej transakcji, zawartej w minioną środę, papiery LPP1224 wyceniano na 99,5 proc. nominału.

Więcej wiadomości o LPP S.A.

  • Podsumowanie tygodnia: Banki emitują na potęgę

    27 września 2024
    Tylko we wrześniu krajowe banki pozyskały ponad 12 mld zł z emisji papierów dłużnych, z czego większość uplasowano jednak zagranicą. Polski rynek jest bowiem zbyt mały na przyjęcie tak dużej podaży obligacji i listów zastawnych.
    czytaj więcej
  • LPP nie wraca do prac nad emisjami obligacji

    26 września 2024
    Odzieżowa grupa nadal jest zadowolona z płynności i podtrzymuje plan grudniowego wykupu obligacji LPP1224 o wartości 300 mln zł. Do prac nad większymi emisjami, o których była mowa w latach 2022-2023, nie zamierza wracać.
    czytaj więcej
  • LPP na razie dowozi tegoroczne cele

    13 czerwca 2024
    Odzieżowa grupa poprawiła sprzedaż o 18 proc. r/r i wypracowała rekordowe 411 mln zł zysku operacyjnego w I kwartale. Podtrzymuje cel osiągnięcia około 21 mld zł obrotów przy 52-53 proc. marży handlowej, ale i przypomina, że nie chce rolować obligacji.
    czytaj więcej
  • LPP chce podwoić sprzedaż w najbliższe trzy lata

    27 marca 2024
    Odzieżowa grupa stawia na rozwój powierzchni logistycznej i skokowy wzrost liczby sklepów, licząc, że marka Sinsay okaże się jej koniem pociągowym w najbliższych latach. Mimo wielu pytań po raporcie Hindenburg’a, LPP może liczyć na niezmienione relację z bankami. Z finansowania obligacjami niezmiennie natomiast planuje zrezygnować.
    czytaj więcej

Więcej wiadomości kategorii Catalyst